2 ay 27 günlük bebeğim var. Son 1 haftadır damağı kaşınıyor sanırım. Eldiveni hep ağzında. Elini ağzına alınca eli ıslanıyor, sinirleniyor. Eldiveni sırılsıklam oluyor ağzında. Emziğiyle de gıcır gıcır sesler çıkarıyor.
Bunlar diş belirtisi midir? 🤦🏻♀️ Normalde sakin bi bebektir ama son günlerde çok huzursuz olmaya başladı 😑 Ben 11 aylıkken ilk dişimi çıkarmışım. Sanırım bana çekmedi 🤦🏻♀️ Sizin bebeklerinizde bu belirtiler ne zaman başladı?