Nisycl Merhabalar bebeğim 50 günlük ve bugün farkettim peynir kesikli ve balgamli kusuyor hırıltısı da var fizyolojik serum sıkıp açmaya çalışıyorum burnunu bol bol üşüttük galiba ama anne sütüyle atabilir diye düşünüyorum var mı başına gelen
mina00 Nisycl kesık gıbı kusma normal, balgamlıda ıyı cunku cıkarıyo en azından, benım kızımda burnu tutuluyo hırıltı oluyo baze doktor bıseyı yok dedı sadece fazla gıydırsın ondan olmus, sıcaktan burun tutulurmus