Bebibebi yakınlarım oldu ve hatta şuan bile var.biri ağır(dayımın kayınvalidesi) dün hastaneye gitmişler yer olmadığı için yatış verememişler.varın siz düşünün işin ne kadar ciddi olduğunu dolu hastaneler yani.teyzem 4 gündür korona inanılmaz ağır geçiriyor o da evde.üzüntüden arayamıyorum sesi hiç iyi değil.öteki teyzelerimde hafif atlattı.ilaç getirip vermişler ve her gün aramışlar nasılsınız diye başka gelen giden olmamış.14 gün sonra evden çıkabilirsiniz demişler.tektar negatif mi pozitif mi diye gelen olmadı.tabii hafif atlatan teyzemlerin karantinası biteli 1 hafta oldu.ana sınıfı öğretmeni kuzenim de korona olmuştu.(atlattı tabii) okula bile döndü bu hafta.ona da test yapmadılar negatif mi diye.14 gün sonra işe dön demişler döndü o da.yani dediğiniz gibi oldu bizimkilerde de.napsınlar o kadar çok ki yetişemiyorlar artık.virüsün ilk başladığı aylarda ilgi daha çoktu.geçti mi geçmedi mi diye test yapıyorlardı 14 gün sonunda.