MErhaba. Benim kızımda 3.5 aylık dogumdan 20 gün sonra adetim bitti sonra geri oldum bi kac gun bitti sonra yine oldum ilaca başlamıştm 1 ay ilac içtm ilac bittikten sonra adet olmadm ilaç biteli 25 gün falan oldu ama bu 25 gün içinde bi kac gun lekelenmem oldu sizce normal mi