Bendede aynı belirtiler vardı sadece tat koku gitti yavaş yavaş test yaptırdım pozitif çıktı bitti gitti hafif atlattım ama kardesimde kas ağrısı vb.olmustu onunda testi pozitifti demem oki herkeste farklı seyrediyo izole edin kendinizi bide test yaptırın