Zerre Pinareslem çok tecrübeli değilim ama aynı durumu yaşadım süt birikince göğüs ucunu tam alamıyor ve emmek istemiyor olabilir önden biraz sağıp ucun çıkmasını sağlayın ve ısrarla göğsü emzirin ki süt gelmeye devam etsin
Cigdemino Pinareslem Benim de doğdu doğalı sol göğüsü az emdi ve gerçekten solda süt daha az ama hoplaya zıplaya uykulu vs emzirdim iyi köyü. Hala sağı emdiği kadar emmesede emiyor. Bu bebeler bi değişik gerçekten 😑
paputmoms Pinareslem of aynı sorun bende de var ben de normal verdiğimin tersini veriyorum sağı reddediyor ya başta solu reddediyor sonra sağı veriyorum napayım kandırmaya çalışıyorum 😬
incognito Tersten emzirebilirsiniz. Sağ görüşünüzü sol göğüsünüzü emer gibi tutturun bacakları boşlukta kalacaktır belinize doğru çekin.
Cigdemino Pinareslem Benim de sol çok akardı önceden ama şimdi 10 aylık oldu eskisi gibi değil tabi. Umarım bir an evvel geçer diğer memeyi emdiği gibi emer benim😘
bitanem123 Benimde solu emmiyor uyurken emiyor ama gündüzleri eliyle sıkıyor göğsümün ucundan tutup agzından cıkarıyor kendını gerıye atıyor careyi elini tutmakla buluyorum ama emsin diyede zorlamıyorum eğer uyku sersemi değilsem ters emziriyorum