Bebeğim 8 aylık yatak odamıza yatak aldık chiccodan odamızda büyük değil çok şimdi ayağa kalkmaya çalışıyor yataktan düşer diye korkuyorum gece kendi odasında beşiği var yanyana bebek odasıyla odamız gece odasında yatıyorum sesini duyamam mı diye ☺️Yatak odam uyusam odasında beşikten duyarmıyım ki 🤗