Nesli2510 çok geçmiş olsun bebeğim altı aylıktı artık dayanamıyordum.
mustela, incia, lansinoh, garmastan, en son doktorların yazdığı fito krem madecassol hiç bir işe yaramadı göğüs ucu üç parça sürekli kanıyor sürekli uyurken ağrıyordu. ağlayarak emziriyordum.
kadın doğum doktoruma konuşurken anlattım balmumu göğüs ucu tavsiye etti. Gümüş kapaklara göre fiyat olarakta uygun. Göğüs yarıklarım kapandı çok şükür. İlk hafta göğüs ucu kremi ile birlikte kullandım sonda tek Allah razı olsun doktordan