Perissmom Kızlar, bebeğimde biraz pişik oldu hametan ve sudocrem süreceğim günde kaç kere sürmeliyim ve ikisini aynı anda sürsem olur mu?
Naz0106 Perissmom Bilgim yok post üstte kalsın benim bebeğime hiç birşey yaramadı sana yağ iyi gelmişti
Cerenaslan Perissmom Benim kızım 8 aylık tek bir kez pişik oldu onda da popolin kullandım öneriyle ve gerçekten faydasını gördüm dene istersen.
Freud Perissmom ben çok pişince sudocrem her altını değiştirdiğimde sürüyorum. Şimdi 16 aylık günde 5 6 kez falan değiştiriyorum.
Barlasb10 Bephanthol baby iyi gelmişti bize bi de yarım saatte uykuda dahi olsa bezini değiştirdim uyanık olduğu zamanlar bez bağlamadım hava alsın diye silmek yerine de yıkadım toparladı hemen