Merhaba yine ben 3 aylık oğlum var mama veriyorum ilklerde kesintisiz içıyodu şimdi aç ama olmasına rağmen biberonu ağzında evirip ceviriyo Şu 1 2 haftadan beri zar zor bitiriyoruz iki günden beri çokta huysuz mama yerken ağlıyo da başına gelen varmı acaba beden yapıyo