Merhaba hanımlar nereden başlasam nasıl anlatsam bilmiyorum şöyle başlayayım eşimden ayrılıyorum ayrılma aşamasında epey strese girdiğim için sütüm azaldı şimdi oğlum 13 aylık haftada 2 3 gün gündelik iş çıkarsa harçlığımı çıkartmak için gidiyorum tüm gün emziremeyince az olan sütüm bu sefer hiç yok denilecek kadar oldu 15 saat emzirmeyeyim göğüsüm öyle anca doluyor siz düşünün şimdi size şöyle söyleyeyim ben oğlumu memeden kesmek istiyorum bütün gün memede çünkü sürekli emmek istiyor ben artık benden bağımsız olsun kendi kendine oynasın istiyorum. Sorum şu memeden nasıl keserim kesersem gündüzleride mama vermem gerekir mi yoksa ek gıda yeterli olur mu şimdilik geceleri mama veriyorum vermezsem belki 10 kere kalkıyor sorularımı cevaplarsanız sevinirim 😊
Birde bir sorum daha var oğlum sürekli bana yapışık bir şekilde yaşıyor bir an boş duramıyorum koltukta asla oturamıyorum yerde onun dizinin dibinde oturucam bu çocuk ne zaman kendi kendine oynamaya başlayacak 😒