Oğlum 6 aylık olana kadar odamızdaydı uyanıp duruyodu kendi odasına yatırmaya başladığımdan beri kendisi uyuyo çizgi film açıyorum 9 buçukta tulumumuzu giyiyoruz yatıyoruz gündüz de 1 buçuk gibi yatağına yatırıyorum 1 saat kadar uyuyor şuan 1 buçuk yaşındayız