Sdatrk 7 buçuk en geç 8 de sonra da 2 bucuk saat arayla uyutun 2 saat 15 dk da gidin rutinler uygulayın ve herzamanki gibi yatırın ilk 3 gün bu alışma sürecinde ağlar falan ama dikkat dağıtacak şeyler yapın alışacaktır benimki alıştı yani çok zorladı ama 🤷♀️ sonra da yavaş yavaş desteği kesip yatakta pispis ve ninniye geçin ağlar tepki verir bunlar normal bilmiyor çünkü uyumayı çok ağladığında kucağa alın sakinleşince geri bırakın bu böyle 1 saat de sürebilir ama çok aglatmayin hep sakinlestirin odada gezdirin biraz sonra tekrar aynı pes etmezseniz alisicaktir