Merhaba güzel anneler . Hepimizin ortak sorunu olan ne yesem gaz yapar ve süte iyi gelir sorularını size sormak istiyorum . Herkes denediği şeyleri bizimle paylaşabilir mi ? Misalen şunu yedim sütüm cok arttı , gaz oldu vs .. Şimdiden herkese teşekkür ediyorum ☺️