Kızlar 8 günlük bebeğim var gaz sıkıntımız var sürekli kaka şeklinde cıkıyor gazımız ve bu bizi zorluyor yavrum çok ağlıyor gaz cıkartcam diye bu yazdığım probiyotiği kullanan ve gaz problemimizden var mı bu arada nurse harvey’s i kullanıyoruz her emzirmemden sonra sadece 1 damla veriyorum gece gündüz vermiyorum