gozde34 Merhaba anneler kizim 1 aylik kakasini ypmyr 4 gunde 1 kaka ypyrz dogdugundan beri aptamil kllnyrm sutum az oldugundan ne ypblrm kakasini ypmasi icin
Hande gozde34 canım normal bu kadar sürede kaka yapması bana doktorum söylemişti☺️ Ama ben uzun sürerse bir çay kaşığının yarısı kadar hakiki zeytinyağı veriyorum hemen yapıyor 🦋
Mehmetalp gozde34 doktorunuza danışarak mamanızı değiştirin. Hipp evolvia bunlar kabız yapmıyor. Aptamil çogunlukla kabızlık yapıyor.
NaimeYilmaz gozde34 rahatsız oluyor mu? Rahatsız olmuyorsa ellemeyen bnce 1 haftaya kdr normal ama huzursuzsa mama degıstıreblrsınz bı secenek. Ben zeytınyagı verıyorum sabah aksam yoksa cok zorlanıyor aglıyor
Cenkerinannesi Bizdede ayni sıkıntı var ikiniyo surekli. Bazen zeytin yaği veriyorum o bile yaptiramiyo
NaimeYilmaz gozde34 1 cay kasıgı sabah ve aksam verıyorum bazen dırek verıyorum bazen mamaya katıyorum hergun verıyorum mutlak ama sızma verıyorum tabıkı kafama gore degl doktoe tavsıyesıyle zararı yokmus