Kamileyldrmm yok canım benimki kusmuyor sadece biraz gazını çıkarmakta zorlanıyor onun icin biogia veriyorum o iyi geliyor bende 13 ekimde doğum yaptım kız mi erkek mi bebisin bizimki kız 💕😍kusuyormus ya acaba midesine fazlamı geliyordur canım fazla olanı dışarı çıkartıyordur genelde öyle oluyor