Emircik 1.7 tog uyku tulumu aldım waikikiden geceleri oğlum burnunu çekiyor üşüyormu acaba diye bakıyorum elimi sırtına sokuyorum sıcacık ter vs yok oda sıcaklığı da 23 dereceye kadar düşüyor bazen anlamadım gitti ya yardımcı olurmusnuz
Sevgilimmm Emircik ben de aynısını kullaniyorum 23, derece iken sadece zıbın giydiriyordum şimdi daha da düştü içine üst alt şeyler giydiriyorum.. göğsünü kontrol edin sıcaksa usuyecegini düşünmüyorum
Kuzumveben Emircik bizim odamizda 23 derecede sabit oda termostati var kombiye bagli var 1,5 tog kullaniyorum ben cok memnunum
CansuveCan Bende aldım ama hiç giydirmedim daha. Sanki rahatsızmış gibi geliyor bana içinde ne bileyim. Bizim de 24 derece oluyor ev giydirsem iyi olacak ama içime sinmedi nedense hiç
Emircik Sevgilimmm sıcacık her yerini kontrol ediyorum da anlamadım niye burnunu cekiyor daha kalınını mı alsam diyorum 2.8 tog onda da terleyebilir sanırsam ben kışın içine alt üst giydircekmiyim şuan sadece zıbın giydiriyorum
Sevgilimmm Emircik 2.8 kalın olabilir tog değeri yazın ınternetten orada hangi sıcaklıkta içine ne giydirmeniz gerekn yazar. Eviniz ortalama 20, derece ise 1.7 iyidir içine bir takım giydirebilirsiniz
Ftrhn Emircik ben de aynısını aldım üzerini çok açıyor diye bir de 4 aylık bebeğim korkuyorum battaniye falan örtmeye boğulma riskinden çünkü bir keresinde eli altta kalmış çıkarmak için çekince yüzüne kadar kapanmış.. kombiyi yaktık içine sadece atlet mi giydirmek gerekiyor ?