Motiliumu benim doktorum önermedi aslında hiç ilaç önermiyor reflü olmuştu kızım emzir gazını çıkar başı yüksek şekilde yatır dedi yapıyorum ama hala geçmedi 6 aylık olduk alıştık biz de artık kilo alımında sıkıntı yok ek gıda döneminde geçer diyorlar inşallah geçer motilium bebeklerde kalp atışını hızlandırıyor gaviscon da kabız yapıyor kullandım bu eğer de bebeğim kabızlık çekti bıraktım hemen