Ysmkzlbga 2 aylıkken odasını ayırdık sallamamaya dikkat ettim yatağına bıraktıktan sonra kitap okudum,ninniler söyledim biraz ağladı ama o şekilde uyumaya alıştı 3.ayda hem meme reddi yaşadık hemde çok huysuzduk babası az az sallamaya alıştırdı o şekilde uyudu tekrar ben uyutmaya başladım ağlasa da sallamadım 4. aydayız gündüz 3 kere uyuyoruz yatağına bırakıyorum yanınada oyuncağını bırakıyorum odadan çıkıyorum kendiliğinden uyuyor. Gece de 1 kere ya uyanır ya da uyanmaz bir yola çıkacaksanız sabırlı ve kararlı olun eşinizde size uysun 🙈