Merhaba anneler 👋🏻
Bebeğim gazını rahat çıkarıyor fakat zaman zaman ıkındığını görüyorum ve kendini kızartıyor sıkıyor. Kaka yapmama gibi bir sorunumuz yok ,kakası yapıyor ve rengide normal. Ikınması gazdan dolayı olduğunu düşünmüyorum fakat doktorum kolik olduğumu düşünerek gaz ilacı kullanmamı önerdi , gaz ilacı olarak nurse harveys ve sab siplex kullandım fakat durum devam ediyor sizce neden olabilir? Bunu yaşayanlar varsa yorumlarda buluşalım. 😔