GokceT selamlar, hiç acele etmeyin daha çok küçük. Doktor kilo ve gelişimine karar verdikten sonra bazen 5. Ayında başlatabiliyor ancak benim oğluma doktor 6. Ayı bekle zaten ömür boyu bişeyler yiyecek acelen ne demişti. Haklıda. Biz yeni başladık daha tadım yapıyoruz. İki seçeceğin var ya yemeye hızlıca alışsın diye meyve ile başlayacak sebzede biraz zorlanacaksın ya da sebze, meyve, yoğurt, yumurta sırasında gideceksin,
rahat edeceksin. Kafanı hiç bulandırma. Benim doktorum tavsiye ettiği için söyleyebilirim sakınca görmüyorum ; mama içen bebeklerde mamadan sonra 1 çay kaşığı kadar (3 aylık olduğu için ) su vermen iyi olur.