Selamun aleyküm güzel anneler
Bugün doktora gittik bebegim 1 ayda 200 gram almış anne sütüyle besleniyor bu ay hep meme reddi oldu zaten sol gogsume hic koyamıyorum anca geceleri emiyor neyse doktorum mamaya başlattı okadar üzgünüm ki yavrum kakasınıda yapmıyor 12 gun oda fitille yaptırıyorum megersem doymadıgı içinmiş doymasa aglar diyorum 5 dakika emiyor geceleri guzel emiyordu yani nasıl 200 grm alıyor kafayı yıcem okadar psikolojim bozukduki sizler ne mama kulanıyorsunuz doktorum aptamil dedi ama fiyatından dolayı similac aldım doktora sorarak sizler nasıl yapıyosunuz ne arayla veriyorsunuz 😔