SeliminannesiSeliminannesi09 Bugün bebeğimi doktora götürdüm nötrofil düşüklüğü var dedi 1 yaşında birdaha baktır kanı a fln dedi bi soruna işaret d3gildir dimi kızlar aramızda bu durumu gören var mi
Happygirl8 SeliminannesiSeliminannesi09 bebeklerde çok önemli değil düşüklüğü bağışıklık sistemi tam gelişmediği için. Yetersiz besleniyorsa da düşük olabilir… İnşallah sıkıntı yoktur
SeliminannesiSeliminannesi09 Happygirl8 aynen öyle dedi 1 yaşında birdaha baktır kanı dedi bebeklerde olur fln dedi ama endişe ettim bi hastalık fln değil dimi