Serpilturgay Denizpasam dün acile götürdügümde acık oldugunu söylediler ama çarsamba gününe randevu aldım bende ondan şüphelenmeye başladım biraz acıklık küçük çünkü
Masalbaby1 Serpilturgay yaaa çok sevindim yine bi kontrole gittiğinizde soktorada danışırsınız hadi geçmiş olsun
Esrakuzey Serpilturgay benim oğlum hep öyle sabah uyanır yarım saat içinde bezini fena halde çişle doldurur uyurken tuvaletini yapamayanlardan tuvalet eğitiminde de aynı şeyi görürüz inşallah😂😍
Serpilturgay Esrakuzey bu yaramazlar şimdi işemiyor diye dertlendirir o zmn gelincede her yer çiş diye dellendirir 😂
Serpilturgay Elifasel umarım yoktur bugün biraz daha bezi doluydu mama takviyesi mi işe yaradı yoksa başka bir sebebi mi var anlamadım çarşamba günü randevumuz var insallah birşey cıkmaz
Serpilturgay Bugün genel cerraha öigötürdüm kızlar yarı bitikmiş ve sanırım acmış 😓 o günden sonra mama ögününü arttırdım artık daha dolu dolu bezleri 🤗 yapmamazlık yaparsa getir idrar tahlili yaptıralım dedi doktor . Hepiniz sagolun Allah bebişlerimizi korusun saglıkla büyüsün yavrularımız 😍😍😍