Kızlar selam. 12 günlük bebeğim var ilk çocuğum. Sürekli bebeğimle temas halindeyim ama sezeryan dikislerim kanadıgi için kaynanamda kalıyoruz sagolsun bana çok yardımcı oluyor ama dün emzirme eğitiminde hemşire bebeğini sadece sen ve kocan göğsüne yatır dedi bağınız kuvvetlensin dedi ama kayinvalidemde bebeği göğsüne yatırıyor hemşire bebeğin kafası karışır size bağlılığı azalır dedi böyle bir şey var mı gerçekten şimdi kayinvalidem annemden farksız çok iyidir kadına alma etme diyemem asla herseyimizle o ilgilendi şimdi çocuğu alma etme diyemem göğsüne koyuyor o da. Gerçekten boyle bir durum olabilir mi bana ve eşime bağlılığı azalır mi? Bir de ne yapmaliyim göğsüne alma diyemem ki napacagim kızlar önerilerinizi yazar mısıniz? Başınıza böyle bir şey geldi mi?