sbakici Arkadaşlar bebeğim 6 aylık ve artık ek gıda dönemindeyiz. Ben de hızlıca bu doğum kilolarımdan kurtulmak istiyorum artık. Online diyet tecrübeniz olan iyi bir diyetisyen tavsiyeniz varsa yazar mısınız? Teşekkürler.
sedaaff96- sbakici Kuzenim var sayesinde hamileliğimde sadece 6 kilo aldım öneririm canım düşünürsen 😊
Meltemseri sbakici canım ben doğumdan 52 gün sonra Mehmet Barış salur la online diyet yaptım 3 ayda eski kiloma döndüm emzirdigim için ona göre listeler hazirladi çokta memnun kaldım
sedaaff96- Efe-mom İnstagram adresi diyetisyen olarak yok canım kendi şahsi hesabı var mezun oldu ama yüksek lisans yapıyor şuan o bitince bi hesap açmak istiyormuş ama şuan online diyet yazıyor
sedaaff96- Tugceegemenn canım İnstagram adresi yok şuan yüksek lisans yaptığı için ama gerçekten işinde başarılı birisi benim hamileliğimde şekerim vardı kolestaz vardı onun sayesinde güzel bi hamilelik geçirdim 6 kiloyla doğuma girdim doğumdan sonrada bütün kilolar hopp gitti 😀