Silan Saçlarım kıvırcık hep açık kullanırım normlde, doğum yaptıgımda uzunluğu omuzlarımdaydı. Kızım 3-4 aylıkken avux avuc dokülğyordu. E bebek olunca hep topkuydu, bakamıyordum da pixie cut-erkek tıraşı da diyebiliriz😅-kestirdim. Ve sanırım bir daha uzatmayacağım😅 Hem çok modern oldu hem de duşta rahatrttim. Dökülmesi de durdu. Sğlıklandı