Essy Dişim çok ağrıyor çekilmesi lazım. emzirirken diş çektirdiniz mi? Sağıp biberonla veremem meme reddi var biberonla içerse bir daha almaz diye korkuyorum 😔
Beyazcikolata Essy Evet ben çektirdim çok şükür Maşallah bişey olmadı ama 3 saat emzirme dedi doktor. Çektirmeden önce karnını çok doyur minnoşun 🤗 Sende çektirmeden dişçiye sorarsın emin olursun İnşallah huzurlu mutlu şekilde sorun olmaz sende de 🌼
Damladerin Essy evet hem çektirdim hem dolgu Allah ne verdiyse yaptırdım dört saat arayla antibiyotik verirse diğer türlü iki saat arayla bir iki damla sagip öyle emzirin yine sorarsınız kaç saat arayla diye
Damladerin Essy kaç aylık çocuğunuz? Evet diyelim ki iki saat arayla emzir dedi ya , önce birkaç damla akitin hani ilaç gitsin varsa diye sonra emzirin