Kıyafetlerini ütülemiyorum. Üzgünüm ama 10 günlükken falan bıraktım yani benlik değilmiş 💆🏻♀️ içme suyunu sadece içiriyorum 😅 fakat beslenme önemsediğim bir konu. Şeker tuz paketli gıda vermiyorum. Paketli olarak sadece hipp organik şekersiz bisküvisi var kızım ona bayılıyor. Sabah kahvaltısında suda beklettiğim peynir ve zeytin veriyorum. Yumurtayı çeşitlendiriyorum çoğu zaman omlet pankek şeklinde yiyor. Pankek dediğim muz ve yumurta karıştırıp karabuğday unu ekliyorum çok az. Karabuğday unu da glutensiz olduğu için daha yararlı. Biz blw yapıyoruz ama klasik besleyenler de fikir verecektir muhakkak. Öğlen genelde pek yemez bir kayısı kurusu veya hurma, kuru incir gibi atıştırmalıklar veriyorum kemiriyor hem de kakasına yardımcı oluyor. Akşam bizimle sofraya oturur ve mercimek makarnası, köfte, yoğurt gibi menü oluşturmaya çalışıyorum. Bazen sebze oluyor makarna yerine. Mesela kendimize fırında sebze yaptıysam kızıma da aynısını veriyorum tuzsuz şekilde. Böyle ilerliyoruz ara öğünlerde meyve de yiyor. Zaten doyacak şekilde değil oynuyor ve tadım yapıyor. %95 emiyordur yani. En az 1 yaşına kadar ana besin maddesi anne sütü veya formül süt diyorlar uzmanlar da. Şu an ileriye dönük düşünerek damak tadını yapay maddelerden uzak tutmaya çalışıyorum daha çok.