Gzm44 Kızlar hipp marka kaşık mamanın yapılışında devam sütüyle yapılması gerektiğini anlatıyor. Bir de ayrı mama mı alacam yapmak için ve benim oğlum mama içmiyor hiç kaç marka denedim içmedi
Deletedmom14 Gzm44 meyveleri doğrayıp, çok az su ile pişirip, kapamaya yakın irmik koyuyorum .blender ile cekiyorum. Al sana kaşık mama .kıvamı da güzel oluyor 👌
suhedaborekci Gzm44 Üstünde eğer sütlü yazıyorsa su ile yapın. Ben sütlü, elmalı, yulaflısını kullanıyorum. 9 aylık bebeğim. Kaynatılmış ılımış su ile hazırlıyorum.