2 ay 19 gunluk sadece mama alıyor ve ne kadar verirsem icer yani obez falan olur diye vermiyorum korkudan kusmuyor hoplatirsak yada gaz cikarirken azcik kusuyo normal de çıkarmıyo diliyle de hic ittiğini görmedim 😳 hep iciyo 90 cc veriyorum 2 saatte bi geceleri 120 ver dedi doktor verdim ama 3 saatte gene istiyo 4 saat durmuyo kilosuda hizli gidiyor suan 6 kusur vardir heralde en son 5 buçuktu ay nabsam ya nasil uzar suresi gazli bide gazdan da emmek istiyor emzikle oyalıyoruz oyalayabildigim kadar sonra firlatip ağlıyo veriyoruz