Kızım ztn asgariden kilo alırdı hep ilk iki ayında 1er kg ,3.ayında 450gr,4.ayında 650gr,5. Ayında sadece 250gr almış bu sefer doktorumda çok az buldu ve yogurt,sebze tadımlarına başlayalım dedi çok üzüldüm okdr çabaladımki emsin beni diye başından beri meme mama gittik süüürekli emziriyorum zaten sadece gece bir kez 120cc mama veriyorum ama bu ay çok düşmüş kilo alımı napsam bilmiyorum her frsatta emziriyorum süt yapıcı şeylerde içiyorum sütüm var ama dikkati hemen dağılıyor karanlıkta bile emzrsem ıkı dk emiyo hep etrafla ilgileniyo çok üzüldüm ya gerçekten anneler bana yardım edin bünyesi zayıf düşsün istemiyorum sağlıklı olsunda Allahın izniyle bana yardım eder msinz hangi besinler cok daha yararlı ve sağlıklı kilo aldırır derdim sadece kilo değil çnkü bende zayıfım ama sağlklıyım kızımda kilo alımında en azından orta düzeyde olsun ve cok istiyorum cok acemi bi anneyim çok pipirikliyim bebeği bu durumda olup durumu hemen toparlayan anneler tavsiye verirler mi 😢