İyi günler anneler dışarı çıkan biri asla değilim sadece eşim koku, tat alabiliyorum ateş yok şuan boğazım yanıyor hafif, bide ayaklarım tutmuyor gibi oluyor arada grip gibiyim sanki ama korkuyorum benim gibi olupta covid’e yakalanan oldumu acaba kızımı emziremiyorum şuan kucağıma almıyorum kardeşimde abla test yapmaya gelsinler korkma diyor bilemiyorum 🙏ıhlamur içtim sarımsağın yarısını yuttum şifa Allah’tandır diyorum 🙏bu belirtiler olupta covid’e yakalananız oldumu acaba