Papatya07 Kizim 3aylik her gece burnu tikali sabah uyaniyor hapsurarak aciliyo sabaha kadar tikali buhar makinesi gece gunduz calisiyor bu normal bi durummu
[silindi] Papatya07 benim kızım da neredyse 3 aylık ve aynı durum var. cunku bebeklerin burun deliklerinde kıl olmadıgı icin tüm tozlar burunlarına giriyor. düzenli serum fizyolojik kullanarak rahat nefes almasını saglayabilirsiniz.
efulim Papatya07 Merhaba kalorifer peteğine ıslak havlu koyun Serum fizyolojikle temizleyin burnunu sıksık odayı nemli tutarsanız azalacaktır geçmiş olsun 🧿
Dorukcumunannesi Papatya07 gece gunduz calismamali. Odaniza nem olcer alin, bebek magazalarnda satiliyor, ona gore oda sicakligi 50_60 arasi oldugunda kapatip yatmalisiniz.
Hacerr [silindi] kaç aylık bebegınıx ben burnuna bakıyırım HIV bırsey gözükmüyor gene de xlear dıe bir sprey önerdi doktor onu sıkıyorum ama gene de bı tıkanıklık var gıbu
Hatime Ceylan 3ay 15 günlük kızım bizde aynı şekildeyiz cold mix kaçın aydan sonra kullanabiliyoruz. Bir zamanı yok mu
ZeliHalil Benim oğlumunda burnu sürekli tıkalı geceleri dahada fena oluyor horluyor gibi oluyor o derece yani.Fizyolejik serum aspiratör coldmix hic bisey fayda etmiyor😞
Hymeruss Hacerr xlear bende kullanıyorum damlasını ama cok iyi gibi gelmedi bana. Gece uyuyamıyor hırıl hırıl. Simdi baska damla kullanıyorum o biraz daha iyi hemde genzine kaçmıyor xlear gibi
[silindi] Hacerr benim kızım 2 ay 21 günlük, her alt degistirmede bruno baby serum fizyolojik sıkıyorum, her aksam da banyo yapıyor banyoda cıkıyor birikenler sümük seklinde
Zehrns [silindi] benimki de 2 aylık aynen bruno serum aldım ama kullanamadım daha tek serumu iki burnuna da döküp bitiriyor musunuz bana çok gibi geldi sonra bekleyip çekiyor musunuz acaba şimdiye kadar hiç yapmadım çünkü burun temizliğini bu şekilde
Tubad [silindi] normal yatar pozisyonunda mi s yoksa başını biraz aşağı doğru mu tutarak sıkıyorsunuz? Bugün bizde aldık ama nasıl kullansak bilemedik 😑
[silindi] Zehrns yok birkaç sefer kullanıyorum. yani 1 kullanımda 2 burun deligine sıkınca 4te 1i kadar azalıyor. normalde cekiyordum ama hekimanne cekmeyin kakayla atılıyor dedi paylasımında. o yuzden gorunurdekileri alıyorum sadece, aspire etmiyorum artık
Hymeruss Hacerr valla ben her tıkandıgında kullanıyodum ama genzine kacıyo xlear hatta birgün yanlıslıkla cok döktüm cok ağladı. Simdi nazalnem kullanıyorum o damla seklinde damlatıyorsn ama onda hiç öyle genzine kaçma olmadı. Damlattıgımda hapşırıyor 4 5 defa xaten öyle cıkmıs oluyo burnundakiler
[silindi] Zehrns almıyorum canım artık. hekimannede gördüm, cekmeyin kakayla atılsın diyordu. zaten serumu sıkınca genzine oradan da yutkundukca mideye gidiyormus
Tubad [silindi] peki öksürük ve hırıltı yapıyor mu sıkıldığında? Bizimki öksürüyor ve boğazına sanki bisey takılmış gibi ses çıkarıyor 😑