Deletedmom413 Alpaslaninannesii Elle mudahale etmeyin. Genelde kendisi cikar. Bebeginiz kucuk degilmi ?
Alpaslaninannesii Deryadenizalya yaa kac axlik bebegin bnmki durmuyor bide bnde brz korkuyorum acikcasi ani hareket eder zarar veririm diye ama simdi yukariya kacti hrlde ztn
Babyliaaila Banyoya soktunuz mu? banyoda çıkıyor çünkü ben günlük banyo yaptırdığım için bir kere yaşamıştık bizde gitmişti kirpik gözünden
evlatkusum Kendiliğinden çıkar canım bende Bi kere çıkarmaya uğraştım gözü çapaklandı sulandı kötü oldu artık ellemiyorum kendiliğinden çıkıyo
Deletedmom413 Alpaslaninannesii Yok canim herhangi bir kizarma capaklanma iltihap durumu olmazsa sorun olmuyor Oyle olursada doktora goturun Elle mudahale daha kotu yapiyor
Esmece Benimde saçı çok kaçıyordu gözünün içine rutin olarak sürekli el ve yüzünü ılık su ile yikadim çok şükür kendiliğinden çıktı sizde yavaşça su vurun isterseniz inşallah hemencik çıkar💕