Derin1509 Merhaba hanımlar 51 günlük kızım son 1 haftadır gün içinde hep kucağımda, gögsüme kafasını koyup uyumak istiyor. Geçicimidir bu süreç sizce bıraktığım an uyanıyor. Yardııımmm :)
minikailemmm Derin1509 3 ay babasının omzunda uyudu oglum 3 aydan sonra yerinde uyudu ama gün içinde uyanıkken kucaga alıştı ve 7 bucuk aylık hep kucakta canı sağolsun kucagımda ogluma her zaman kocaman yer var öyle diyerek sabrediyorum tavsiye ederim sizede 😉düşünsenize büyük insana olucaklar ve biz gel dizimde yat desekde belkş yatmıcaklar o yüzden bu tatlı günlerin tadına varalım 😊
eceunverkanra Derin1509 Benim oglumda daha 16 gunluk 2gundur gogusumde uyumak istiyor. Zaten memeci bir cocuktu memede uyurdu ama yerine koyunca uyanmazdi simdi uyaniyor ve agliyor gogusumde uyumak istiyo butun gun koala gibiyiz kucuk olmasina bagliyorum ben de 🤷🏼♀️
Sseyma Derin1509 kesinlikle siling almanızı tavsiye ederim çok rahat edersiniz hemde bebeğinizin de rahatı bozulmaz
Momyyyy paramedikanne çünkü bildiği tek şey anne kokusu 😊 yeni doğan bebekler sık sık anne kucağında durmak uyumak istermiş, yeni doğduğu için rahimde ki sıcaklığı güven duygusunu tekrar bulmak içinde anne kucağı istiyor çünkü güven duyuyor 😊 ne kadar masum değil mi sadece annesini tanıyor anne kokusu ve anne kucağı istiyor böylelikle kendini güvende hissediyor küçük bebiş 🥰
Derin1509 minikailemmm hep alışıcak dediler Zaten alışsın 2 3 sene sonra istesemde gelmicek kucağıma dedim sanırı alıştı:) mutluyum böyle ama acaba sıkıntısı varda ondanmı diye korkuyorum. Kendini güvende hissediyor sanırım mışıl mışıl uyuyor göğsümde:)
Derin1509 eceunverkanra bende diyorum koalam benim bide ellerini yanlara atıyor tüm gün ikiz gibi geziyoruz :)
minikailemmm Elifffyvz- napalım Baska ne işim var ki tasırım bende kucagımda bosuna cektim onca sancıyı en degerli sey o 😊
Dilara9 Bebekler dünyaya alismasi icin 1 sene gerekiyor 9 ay anne karninda 3 ayda anne kucaginda ilk 3 ay bebekler annesinin sesini kokusunu tenini hissetmek istiyor birakin hep sizde olsun kizlar bu günleri özliceksiniz 🥰♥️
Momyyyy Derin1509 bırakın uyusun şuan yeni doğan döneminde olduğu için tek bildiği şey anne kokusu sizin kucağınız da güvende hissediyor. 9 ay rahmin içindeki sıcaklığı güveni arıyor adapte olmaya çalışıyor dünyaya ve tek güven duyduğu sizsiniz 😊 isterseniz araştırın bu konuyu internetten daha açıklayıcı yazılar yazıyor ben öyle araştırmıştım sonra hep kucağımda alıp sarılıp durmuştum bebeğime şuan 4 aylığız hala kucak istiyor hep olsun istesin Bunlar geçici süreçler bu günlerini özleyeceğiz 😊