Dün biri daha yazdı, bir kere daha söylemiş olayım. Temaslı listesinde adınız dahi olsa gelip sürüntü alma durumu yok sağlık bakanlığında eleman kıtlığı var gerçek hastalar evdekiler mi diye diyanet işlerinden yardım alıp evlere imam gönderiyorlar kontrole ama o da gerçek hastaya. Temaslı gidip testi hastanede yaptırıyor yöntemi de kan alma değil. Aman diyeyim !