Öğlen 12 1 arası uyutuyorum ikindi vaktine kadar akşama ezanina kadar uyutmuyorum ezandan sonra uyutuyorum 9 buçuk 10 a kadar sonra tekrar 12-1 arası gece uykusuna gidiyor 3-6 da gece iki defa uyaniyorum sonra ne zaman uyanırsa 3 buçuk ayligiz ve başında nöbet tutuyorum üçüncü aya girdiğimizde beri düzene girsin diye yorucu evet ama düzene girince rahat edeceğime inanıp sabrediyorm😊