Asay sütünüz yetiyorsa mama vermemenizi öneririm düzenli idrarını yapıyorsa doyuyor demektir ben ilk iki hafta mama desteği verdim ama günde en fazla iki biberon 30 cclik sonra bire düşürdüm ve kestim mamayı yarısı duruyo bi hafta mamasız emzirin ve kilosuna baktırın bence kilo alıyorsa mamaya gerek yok demektir mama anne sütü gibi değil ki hazmı zor ve kim ne derse desin katkı maddelei var bebekler o yüzden uyuşup uyuyor