IpekAda bebeklerde aranmak normal kabul edilir ve bunu refleks olarak yaparlar canım gazını cıkar altını temizle keyifliyse karnı aç değildir. Bide her bebek aynı yemez ama 90 ccnin üstüne ve 3 saatin altına inme cıkma gaz yapar bir süre sonra rahatsız olur. Biz şimdi 3 aylıgız ilk defa korka korka 120 cc verdim. Gazını felan aldım . Kusmuyorsa bir sorun yok bana göre.