Sedaalp benim oğlum 7gunlukken 15cikmisti sarılığı doktor günde 4,5cay kaşığı su ver dedi ..çiş le atıyormuş sarılığı ondan çabuk atlatsim die ver dedi bende vermiştim..sonra gittiğimizde 14olmustu ama yüzü vücuduna oranla sapsariydi …daha getirmenize gerek yok dedi düşmeye başladıysa bidaha yükselmez dedi..ki açlığı kilo kaybı olmadığı halde sarılık olmuştu benimki …ten rengi çok geç düzeldi dediğim gibi şuan 7aylik bembeyaz ..