aslibaydu çok geçmiş olsun canım 🙏🏻 Bizimde öyleydi çok şükür düzeldi ama bizde boğaz iltihabı da vardı ateş 39a çıkıyor düşmüyor, ememiyor baya kötüydük. Mevsim geçişinden oluyor hep. Ateşini hep ölçün, eğer su içiyorsa bol bol su verin ben vermediğim için anne sütü verdim hep. Çok geçmiş olsun tekrardan 🙏🏻