Melikederinakinnn Rabiacaliskan icerigi zararli canim tavsiye etmem eger ek gida duzeyindeyseniz hipin kaasik mamasini kullanin organik hem uygun hem cok guzel
Gossipgirl14 Rabiacaliskan ya aslında bende kullanıyorum. Ama baktım bırden 29 liradan 40 lıraya cıktı. Madem oyle dedım bebelac alırım daha ıyı 10 lıra ıcın degmez dedım. Esim gitti bebelac almaya bakalım yiyecek mı bebegım 🙋♀️
Suhedaaa Rabiacaliskan bizde kullanıyoruz bi sıkıntı yok memnunsan değiştirme. Ne alakaysa çok şekerli diyor biri 🤷🏻♀️
kerem16_ Rabiacaliskan Canım içeriğini bilemem ama bende bebeğime 1 ay kullandım o ay hem kilosu hem uykusu düzgündü hatta bi onda öyleydi diyebilirim her çocuk farklı bebeğine iyi geldiğini düşünürsen değiştirme sana tavsiyem sık sık mama değiştirme