Klncc Arkadaşlar bugün 6. Günümüz hiç Bi şekilde koku ve tat alamıyoruz çok kötü Bi durum ne zamana geçicek bu süreç yaşayanlar bilgilendirir misiniz lütfen😑
Julijuli Benim 2 aydan sonra geldi tat koku .ama daha erken gelenler var.sagsalim atlatında koku geri geliyor doktor burun içi kendini çabuk yeniler demişti bize.
Klncc Julijuli çok şükür diğer şikayetlerimiz bitti ama tat koku gitmesi de çok kötü ne yiyip içtiğmizi anlamıyoruz bebeğimin kokusunu alamıyorum en kötüsü 😔
Aysegulberen Julijuli merhabalar ilaç kullanmışmıydınız bende covid oldum ilaç kullanmadan atlattım ama koku hala yok endişe ediyorum ve dediğiniz gibi bebeğimin kokusunu alamamak çok zor
Julijuli Klncc ben de en cok bebegimin kokusunu alamadığıma üzülmüştüm ama geri gelecek hiç endişe etmeyin.çok geçmiş olsun.
Julijuli Aysegulberen ben emzirdigim icin ilaç kullanmadım.koku da baya süre gelmedi ama şimdi tat koku alıyorum şükür bi sıkıntım kalmadı.geç de olsa geri geliyor sizin de gelir endişe etmeyin hiç
Sadecebirkul Aysegulberen tat ve koku kaybı için ozon yağı kullanmıştı bi arkadaşım baya işe yaradı demişti eczanede satılıyor bi deneyin belki işe yarar geçmiş olsun