Elizlistossss Kızım bugün 6 aylik oldu saglik ocağı kontrolün de kilosu 7.160 geldi boyu 69 cm kızim cok ağlayınca hemşiremize soramadım kizlar sizce nasıl
Tortilla_ Elizlistossss Maşallah Maşallah gayet iyi. Benim kızım da 7500 idi. 5.ayda ek gıda verdim. 1 ay da 700 Gr almış. 7 aylıkken 7900 idi. 400 gr almış sadece . Hareketlendikce kilo alımı da düşüyor.
Melikederinakinnn Elizlistossss biz 7.aya dgru gidyoruz 10 gunumuz kaldi 8300 uz suan canm bide bizim boyumuz uzun aileden irsi bebegede herhalde 74 cm
Elizlistossss Tortilla_ bende sadece mama ile beslendiği için 5 aylıkken ek gidaya gectim. Ek gidayi masallah çok seviyor fakat biberonla mama içmeyi hic sevmiyor sürekli ağlıyor içerken. Mamayi kaşıkla versem yine yemek istemiyor. Çözüm bulamadım kızıma. Mama değişikliği de yaptım, biberon değişikliği de
Tortilla_ Elizlistossss Allah Allah neden acaba. Tadını mı sevmiyor ki. Belki bilen biri yazar çıkar. Şükür kızım da ek gıdayı yiyor ama mama da içiyor. Bebelac kullanıyorum ben
Elizlistossss Tortilla_ sma, hipp, aptamil, evolviya, bebeler gold hepsini denedim. Lansinoh, avent, mamajoo biberon denedim maalesef sonuc hep hüsran