Aynisi yapti benimde oglum 1.5 yasinda ben mutfaktayken kasla goz arasinda almis kacmis isirmis sivi jel kismi gelmis agzina annee diye geldi elindede tablet hemen kostum banyoya agzini yikadim bi guzel tulurmeyi biliyor su verdim agzina tukur dedim bi kac kere yaptik sonra mendille sildim icini. Biraz korktum tabi ama cok sukur bisey olmadi insallah yutmamistir siiznkide. Biraz gozlemle bakalim hemen gitme dr ortalik cok kötü zaten. Nacizhane yinede icin rahat etmeyecekse git tabi