Esme ben yikadigim tulumu iade etmistim. Gecen yil oglum 9 aylikken ona 12 ay lik tulum aldim. Etiketine bakinca gayet iyiydi boyu. Yikamadan giydiremeyecegim icin 30derecede yikadim ve tulum cekti. Sonra aldigim magazaya goturdum ve iade aldilar. Onlar zaten tekrar satisa cikmiyor ayipli mal olarak ayriliyormus.