Blueq Dun bebegim dogdu bugun kansekeri dusuk die yogunbakima alindi seker hastasi degilim gebelik sekerimde yoktu. Basiniza geldi mi yardim edin lutfen?? Doktorlar altinda yatan sebepleri arastircaz dediler 😭😰😰
Busraata Blueq bende de oldu sürekli uyuyordu ama yogun bakima felan almadilar besleyin iyice 3gun sonra gelin dedi bende emmeyince sütümü sagdim verdim
Azra6167 Canım hasatanede 2. gün çok uyudu bebeğim eözirememiştim birde benimkinin de kan şekeri düşmüştü
Bur608 Yeterli beslenememesinden oluyor dediler sarılık olduk biz ondan sonra sık sık emzirmek gerekiyormuş
Angell41 Bizimde doğumun ertesi gün ölçtüler düşük çıktı doktor emzir demişti sadece yoğun bakıma almadılar