Bezini de ıslak mendilini de doğduğundan beri değiştirmedim. 4. Ayda pişik oldu ilk defa. Bu ay sütüm yetmediği için mama verdim ( hipp combiotic) mama pişik yapar mı? Bir de pişik kremi olarak hep mustela kullandım ama geçirmiyor en etkili krem hangisi?